Generalnie multiplayer w Crysis 2 nie dorównuje poziomem do tych ze starutkiego już MW2, czy chociażby BF3, ponieważ jako takiemu multi brakuje mu ikry. Bardzo często dochodzi do sytuacji, że nie możemy wbić na serwer, bo nie ma na nim nikogo, lub przeciwnie wszystkie, dobre, dedykowane serwery bywają zapchane po brzegi przez dłuższy czas.
Multiplayer posiada kilka opcji rozgrywki: Akcja błyskawiczna, która polega na mordowaniu jak największej ilości przeciwników, Drużynowa akcja błyskawiczna to to samo, tyle że już w drużynach.
Mamy też Atak, czyli jedna drużyna w nanoskafandrach musi wysłać 100% informacji z terminali, bodajże od A do E, mając do dyspozycji tylko pistolety (ewentualnie z tłumikiem), a druga drużyna - już bez nanoskafandrów, ale z porządnymi pukawkami musi bronić tych terminali. Jest to tryb o tyle ciekawy, jako że dysponujemy w nim tylko jednym życiem, więc po zgonie zgoła nieoczekiwanym, musimy ślęczeć przed monitorem ładnych kilka minut, do końca rundy, lub do śmierci wszystkich członków jednej z drużyn. Gramy w nim w dwóch rundach, każda po 5 minut.
Największym minusem multiplayera w Crysisie 2 są strasznie krótkie mecze. W akcji błyskawicznej i w drużynowej akcji błyskawicznej każdy mecz trwa zaledwie 10 minut - to zdecydowanie za mało, a biorąc pod uwagę, że czasami w meczu bierze udział 5 czy 6 osób, to z zabawy czerpie zdecydowanie mnie frajdy. Eh, pamiętam dobre czasy Battlefielda, gdzie mecz potrafił trwać nawet godzinę.
Cheat everyone
Z zabezpieczeniami w Crysisie 2 jest naprawdę krucho - ileż to razy widziałem graczy jeżdżących na speedhackach, czy używających aimbotów... To normalnie chleb powszedni. W momencie gdy rusza głosowanie za wyrzucaniem takowego gracz z serwera, to problem polega na tym, że w żaden sposób nie można zagłosować (choćby do wyrzucenia gracza potrzebne były 4 głosy, to i tak to nie przejdzie).
Podejrzewam, że ten luksus mają tylko administratorzy serwera, albo po prostu zrobiono to dla picu, i dlatego nikogo system do tej pory nie wykopał.
Z giwerą przez świat
Generalnie w Crysisie 2 do odblokowania mamy łącznie około 16 pukawek plus jeszcze dodatki (rakietnica, granat błyskowy, czy C-4).
Ponadto do każdej broni mamy szereg modyfikacji, które oczywiście musimy odblokować poprzez używanie ww. w meczach. Jedna rzecz mnie w tym denerwuje: po co kolejne ulepszenia do podstawowego karabinka szturmowego Scar, skoro i tak wszystko do niego odblokowałem? Lepiej by było, gdyby to ulepszenie przepisywane było na inną broń, lub pozostawało "uniwersalne", tzn. byłoby dostępne od razu dla wszystkich broni.
Crysis 2 jest grą dobrą, ale różnorakie problemy, czy to z łączeniem się z serwerami, czy to wieszaniem się (co nie jest spowodowane bezpośrednio przez użytkownika) notorycznie psują rozgrywkę, przez co coraz częściej odechciewa mi się już w to grać. Prawdopodobnie sytuację tę poprawią łatki, których nie pobierałem do tej pory, ale wątpię, żeby wprowadzały jakieś znaczące zmiany do samej gry, jej stabilności czy płynności. ~Fox
Ocena: 7,8/10
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.